wtorek, 19 listopada 2013

Marketing gabinetów stomatologicznych w Warszawie

Marketing i promocja, to dziedziny, bez których dzisiejszy świat żyć nie może. Każda dziedzina naszego życia determinowana jest przez reklamy. Reklama stomatologiczna głównie dotyczy szeregu produktów do higieny jamy ustnej. A przecież stomatologia w Warszawie to nie tylko pasta i szczoteczka.
Świat reklam okłada nas z każdego możliwego środka: radio, telewizja, prasa i Internet. Słyszymy i czytamy o cudownej paście przeciw krwawieniu dziąseł (już 2 tygodnie stosowania dają rezultaty), niesamowitych szczoteczkach do zębów o miękkim, długim, krótkim, przyciętym włosiu pozwolą na dokładne oczyszczenie powierzchni zębowych, ale inna reklama utwierdzi nas w przekonaniu, że oto elektryczna szczoteczka do zębów jest idealnym rozwiązaniem. Jak reaguje na to dentysta w Warszawie?


Z dystansem, ponieważ stomatologia w Warszawie nie zajmuje się zagadnieniami dotyczącymi jedynie higieny. Oczywiście, jest ona szalenie ważna i to dobrze, że treści reklamowe przyczyniają się do podnoszenia świadomości społeczeństwa. Dentysta w Warszawie pyta: dlaczego jednak nie widzimy reklamy przedstawiającej nowoczesne aparaty ortodontyczne? Albo piękne protezy zębowe? Reklama dotyka sfer, które są estetycznie dobrze kojarzone.

Popularne jest angażowanie do reklamy stomatologicznej osoby znanej. Ważne jest to, by „prawdziwy” dentysta w Warszawie również brał w jej udział. Pozwoli to na zbudowanie silnego i wiarygodnego autorytetu. Dziedzina, jaką jest stomatologia w Warszawie, może wiele swoich usług promować. Telewizja przedstawia głównie te reklamy, które bogate są w pięknie uśmiechnięte panie promujące dany produkt (pasta do zębów, płyn do płukania ust czy śnieżnobiały uśmiech).

To Internet jest miejscem, w którym realny gabinet stomatologiczny w Warszawie - Ochota - omawia, promuje i zachęca określone usługi i produkty. Pacjenci, czyli odbiorcy treści reklamowych, nierzadko mają problem z dobraniem odpowiedniego dla siebie produktu. Bywa tak, że zachęcany reklamą pragnie wykonać zabieg, któremu poddać się nie powinien ze względu na przeciwwskazania medyczne. Stomatologia w Warszawie estetyczna nie jest dla każdego, implanty co prawda każdy może sobie wszczepić, lecz wykonanie zabiegu wybielania nie wszystkim jest polecane.

Dentysta w Warszawie zobowiązany jest poinformować pacjenta o wszelkich zagrożeniach płynących z zastosowanej kuracji. Nawet leczenie endodontyczne często wymaga antybiotykoterapii. Reklama nam o tym nie powie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.